Komunikace na sociálních sítích
Co se v tréninku naučíte:
Řízení vztahů s veřejností prostřednictvím jednotlivých digitálních komunikačních kanálů. Rozvíjet schopnost odpovědných zaměstnanců budovat povědomí a dobré jméno firmy i prostřednictvím sociálních sítí a dalších síťových a mobilních technologií. Diferencovat cílové skupiny na sociálních sítí a vytváření komunit na základě sociálního průzkumu a aktivity.
Délka kurzu:
8 hodin (jeden den)
Základní cena kurzu:
3.500 Kč bez DPH
Hlavní témata:
- Seznámení s tématem a stanovení očekávání účastníků v oblasti sociálních sítí - Vztahy s veřejností - Mediální prostředí - specifika internetového prostředí (Výhody a nevýhody) (Vhodné kanály pro různé cílové skupiny) - Internet jako médium - Sociální sítě - současnost - Twitter - Facebook - Tvorba obsahu - Aktualizace dat - Nároky na správu a adaptaci obsahu - Typ a kvalita interakce - Hodnocení efektivity - Konkrétní rady a návody k tvorbě sociální PR v prostředí internetu - Práce s Plánem uplatnění dovedností v praxi - akční plán změn
Poptávka po firemním kurzu na míru |
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.