Klíčové prvky personálního marketingu
Co se v tréninku naučíte:
Účastníci se naučí stabilizovat zaměstnance na současných pozicích a rozvíjet jejich potenciál díky jejich vnitřní motivaci a budování správné firemní kultury pro daný obor. Zaměření na služby, výrobu i management dává prostor pro správné uchopení tématu personálního marketingu ve všech oblastech z pozice zaměstnance, nadřízeného, personalisty, úředníka i dalších profesí.
Délka kurzu:
8 hodin (jeden den)
Základní cena kurzu:
3.500 Kč bez DPH
Hlavní témata:
- Základní prvky marketingu - Marketingové prostředí a analýzy z pohledu personálních zdrojů - Nábor a výběr spolupracovníků - Adaptační proces v pracovním cyklu zaměstnance - Role managementu v personálním marketingu - Práce s firemní kulturou a stanovení odpovědnosti a pravomocí - Firemní kultura kooperace a rozvoje lidských zdrojů - Stabilní týmy a jejich kooperativní propojení - Přehled prvků úspěšného personálního marketingu - Rozvoj personálního marketingu v různých etapách ekonomického cyklu - Mezigenerační spolupráce a práce s různými generacemi při rozvoji týmu
Poptávka po firemním kurzu na míru |
V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.