Komunikace na sociálních sítích

Co se v tréninku naučíte:

Řízení vztahů s veřejností prostřednictvím jednotlivých digitálních komunikačních kanálů. Rozvíjet schopnost odpovědných zaměstnanců budovat povědomí a dobré
jméno firmy i prostřednictvím sociálních sítí a dalších síťových a mobilních technologií. Diferencovat cílové skupiny na sociálních sítí a vytváření komunit na základě
sociálního průzkumu a aktivity.

Délka kurzu:

8 hodin (jeden den)

Základní cena kurzu:

3.500 Kč bez DPH

Hlavní témata:

- Seznámení s tématem a stanovení očekávání účastníků v oblasti sociálních sítí
- Vztahy s veřejností
- Mediální prostředí - specifika internetového prostředí
  (Výhody a nevýhody)
  (Vhodné kanály pro různé cílové skupiny)
- Internet jako médium
- Sociální sítě - současnost
- Twitter
- Facebook
- Tvorba obsahu
- Aktualizace dat
- Nároky na správu a adaptaci obsahu
- Typ a kvalita interakce
- Hodnocení efektivity
- Konkrétní rady a návody k tvorbě sociální PR v prostředí internetu
- Práce s Plánem uplatnění dovedností v praxi - akční plán změn

Poptávka po firemním kurzu na míru

V této kategorii nejsou žádné články. Jsou-li na stránce zobrazeny podkategorie, mohou obsahovat články.